Переглянути всі підручники
<< < 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 > >>

 

задача від мудрої сови 927. У школі в п'ятих класах вчать-100 учнів. З них 75 учнів вивчають німецьку мову, 85 учнів — французьку, а 10 учнів не вивчають жодної з цих мов. Скільки учнів вивчають тільки французьку, а скільки — тільки німецьку мову?

32. ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ

Як і у випадку з натуральними числами, поділити один десятковий дріб на інший — означає знайти такий дріб, при множенні якого на дільник отримаємо ділене.

Спочатку навчимося знаходити частку, коли дільник — натуральне число.

Зрозуміло, що, наприклад,

1,2 : 4 = 0,3, оскільки 0,3 • 4 = 1,2;

2,5 : 5 = 0,5, оскільки 0,5 • 5 = 2,5;

1:2 = 0,5, оскільки 0,5 • 2 = 1.

А як бути тоді, коли ділення не можна виконати усно? Наприклад, як поділити 43,52 на 17?

Виконавши ділення «куточком», ти *легко встановиш, що 4352 : 17 = 256. Тут ділене збільшено в 100 разів, а отже, частка 256 в 100 разів більша за шукану. Таким чином, 43,52:17 = 2,56. До речі, 2,56 • 17 = 43,52, що підтверджує правильність виконання ділення.

Цей самий результат можна отримати інакше. Поділимо 43,52 на 17 «куточком», не звертаючи уваги на кому. Проте після закінчення ділення цілої частини діленого треба в частці поставити кому:

 

Переглянути всі підручники
<< < 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 > >>
Хостинг от uCoz